هفتمین جشنواره محراب قلم

لوگوی بنیاد
پوستر جشنواره
پیوندهای ضروری
آ

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی، نمایشگاه «محراب قلم» در بیت تاریخی حضرت امام خمینی رحمه الله دایر شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره از اراک، در این نمایشگاه که همزمان شده بود با خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و فرزند برومندش حضرت امام خمینی رحمه االله و هفته فرهنگی شهرستان خمین،تصاویری از زندگی حضرت امام خمینی رحمه الله در طول سال های مقاومت این امام فرزانه در راستای براندازی حکومت ظلم و فاسد پهلوی به نمایش در آمد.

 

همچنین مطبوعات و نشریات محلی و نشریات تجربی مساجد استان مرکزی در جنب این نمایشگاه به معرض نمایش بازدید کنندگان در آمده بود.

 

این نمایشگاه که به مدت یکروز و همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنوراه سراسری نشریات تجربی و وبلاگ نویسی، دایر شد، مورد استقبال و بازدید حجت الاسلام ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، محمدرضا جعفری و مرتضی طاهریان معاونان ایشان، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه خمین، سید مهدی ساداتی فرماندار خمین، مسئولان دبیرخانه های مساجد استان های سمنان، یزد و لرستان و سایر شرکت کنندگان در مراسم قرار گرفت.

پایان پیام/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
روابط عمومی جشنواره