هفتمین جشنواره محراب قلم

لوگوی بنیاد
پوستر جشنواره
پیوندهای ضروری
آ


شرکت کنندگان در هفتمین دوره آموزشی محراب قلم امشب(۲۰فروردین) همزمان با دومین روز از برگزاری جشنواره از شهرستان محلات بازدید می کنند.

به گزارش روابط عمومی از اراک شرکت کنندگان در هفتیمن جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی با عنوان محراب قلم امشب بعد از پایان کمیسیون های آموزشی با حضور در شهرستان محلات از شهر گل و گیاه کشور و سایر امکان دیدنی این شهرستان دیدن می کنند.

 

مرحله کشوری هفتمین وبلاگ نویسی و نشریات تجربی محراب قلم ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فردا بامعرفی نفرات برتر در این دو بخش به کار خود پایان می دهد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره سراسری حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و معاونان ایشان و چند تن از مدیران دبیرخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ها حضور دارند.

شهرستان محلات از توابع استان مرکزی به عنوان قطب پرورش گل و گیاهان زینتی در کشور مطرح است و رتبه اول را از لحاظ تنوع تولید گل در کشور دارا است و محلات با داشتن 900 هکتار اراضی زیر کشت، به عنوان شهر گل ایران مطرح است و سالانه بیش از 22 ملیون شاخه گل گلدانی و شاخه ای از گلخانه ها و اراضی گلخیز محلات به بازار داخلی کشور عرضه می شود.

پایان پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۰
روابط عمومی جشنواره