هفتمین جشنواره محراب قلم

لوگوی بنیاد
پوستر جشنواره
پیوندهای ضروری
آ
۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۱۰

آغاز جشنواره محراب قلم در خمین

هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی محراب قلم امروز(۱۹فروردین) در خمین آغاز به کار می کند.

به گزارش روابط عمومی از اراک مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  از 19فروردین در زادگاه حضرت امام خمینی رحمه الله شهر خمین آغاز به کار می کند.

راه یافتگان به این جشنواره از سراسر کشور از امروز به استان مرکزی سفر می کنند و در مرحله نهایی این جشنواره حضور می یابند.

شرکت کنندگان از استان خراسان رضوی هم اکنون در اراک حضور دارند و از اماکن دیدنی این کلانشهر بازدید کردند و بعد از ظهر راهی مکان برگزاری جشنواره در خمین و همچنین سایر شرکت کنندگان امروز عصر وارد خمین می شوند.

مراسم افتتاحیه جشنواره محراب قلم امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قمر بنی هاشم علیه السلام خمین با حضور مرتضی طاهریان معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور،‌ حجت الاسلام ذوالفقاری دبیر اجرایی جشنواره، مجتبی میرزایی مسئول دبیرخانه دایمی جشنواره های فرهنگی هنری جوانان مساجد کشور، اعضای کمیته های این جشنواره، مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزیدگان مرحله منطقه ای این جشنواره و اهالی مطبوعات و نشریات استان مرکزی برگزار می شود.

مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود، در این جشنواره برگزیدگان مرحله منطقه ای شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان، شرکت دارند.

لازم به ذکر است، برگزاری این جشنواره با میلاد خجسته بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله و امام خمینی رحمه الله و هفته فرهنگی شهرستان خمین مصادف و مبارک شده است.

پایان پیام/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۹
روابط عمومی جشنواره